måndag 19 november 2012

Dagen idag

Tjenixen!
Idag har vi varit till Niken och hälsat på Sara, Svea o Sixten. Melissa har pratat om Svea ända sen i Lördags och idag när min medicinlektion var inställd, passade vi på att fara dit för någon lek och fika timme.

I resten av veckan väntar jobb varvat med plugg. Det börjar bli rätt så tjatigt nu att jämt och ständigt vara "uppbokad". Jag menar, är det inte en jobbkväll, så är det plugg som måste göras. Jag känner mig aldrig riktigt ledig. Tack och lov så kommer medicinlektionerna att trappas ner de kommande veckorna och innan jul är jag KLAR med denna jäkla kurs!

Jag ska strax sätta mig med tenta plugg, men drar som vanligt ut på det.. Har jag sagt att jag avskyr att plugga?! ;)

Imorgon väntar MVC besök. Jag känner mig lite nervös faktiskt och hoppas att mina onda sammandragningar inte påverkar barnet eller mig. Men det får jag förhoppningsvis svar på imorgon! Håll tummarna åt oss!

Inga kommentarer: