tisdag 13 november 2012

Tisdagskänslor


Jag är så lyckligt lottad! Stannar ni någonsin upp och tänker på det ni har? Vi lever här och idag och vet aldrig hur dagen slutar eller vad som händer imorgon. Ta vara på er tid med människor ni tycker om och gör er av med dem som bara tar energi av er.

Tänk att jag har tak över huvudet, världens vackraste dotter, sambo och bebis på gång. Vi har underbara familjer och vänner, som alltid ställer upp. Vi lever det livet vi vill leva, med massor av drömmar att sträva efter.

Älska era liv.


Mycket känslor för fröken Dellhem i dagarna. Hormonerna verkar vara på sin topp och jag kan bryta ihop på mindre än en sekund. Jag tackar Patric som faktiskt står ut med mig dessa stunder. Tyvärr så är det ju faktiskt han som får ta mitt gnäll och sura miner, då han oftast kommer i vägen. Men han flinar, ger mig en kram och säger att han älskar mig. Världens bästa!

En bild på magen idag. 28+1. Om knoddis är lika snabb att fixera sig som Melissa, är det bara två veckor kvar till det. När hon fixerade sig försvann också foglossningen.. så jag håller tummarna för det! Vet dock att det andra barnet kan vänta in i det sista med att fixera sig. Men, den som väntar får se :)

Nu ska jag kila iväg på några timmars jobb, innan fleeeeeeeeera timmars plugg väntar.
PUSS!

Inga kommentarer: