torsdag 22 november 2012

Torsdag

Igår fick jag höra att några av de finaste människorna hade mist sin lillebror. Mina tankar är hos er!

Det var minst sagt en omtumlande gårdag. Ingen ska behöva gå igenom något sånt här. Var rädd om er och ta vara på alla dagar tillsammans. Ingen vet hur morgondagen blir!

Jag har varit i skolan och skrivit tenta nu på morgonen. Hur den gick får vi se om någon dag. Melissa ska inte hämtas förrän klockan två och jag passar på att njuta av lite egentid och tänker inte lyfta ett finger vad gäller här hemma eller skolarbete.

Kvällsjobb ikväll och imorgon samt dag på Lördag, SEN ska jag tametusan julpynta! Lite ljus, glitter och stjärnor behövs nu när det är så mörkt om kvällarna.

Nä, nu ska jag återgå till att inte göra nått innan fröken bus ska hämtas.

Inga kommentarer: