fredag 14 december 2012

Hejsan!

Jag är inte helt motiverad till att blogga. Det är så mycket annat som tar min energi.

Är det någon av er som läser som har erfarenhet av förvärkar? Med Melissa hade jag mycket sammandragningar, men de gjorde aldrig ont. Igår hade jag förvärkar som var ordentligt obehagliga. De kom med jämna mellanrum, men höll inte i sig särskillt länge.. Vi var verkligen i valet och kvalet om vi skulle fara in på förlossningen eller inte.

Jag bet ihop och somnade tillslut. Imorse när jag vaknade var jag öm om magen och fick två obehagliga sammandragningar. Nu har det lugnat ner sig, som tur är. Men jag tycker det är jobbigt att inte veta när man ska ringa för att fara in på förlossningen.. Med Melissa var det inget snack om saken. Jag fick inga onda värkar förrän det var dags och då var vi en dag över tiden. Nu är vi 51 dagar för tidigt!

Vi får se hur dagen tar fart och vad som händer. Men som sagt, om ni har erfarenhet av det här så snälla dela med er! :)

Inga kommentarer: