måndag 28 januari 2013

5 dagar kvar

Kikar in en sväng och säger Hej!

Jag och Melissa myser i soffan framför barnprogrammen och bara väntar på att bebisen ska bestämma sig för att titta ut. Det är bara 5 dagar kvar nu!

En skräckblandad förtjusning fortfarande.. Jag vill bli mig själv igen och längtar efter en förlossning, samtidigt som jag minns att det gör fruktansvärt ont. Men jag blir mer och mer peppad för varje dag som går!

Bebisen är lugn mestdels av tiden, mina fogar är rätt så bra, förutom på nätterna. Trycket nedåt är ständigt där och jag blir riktigt förvånad om bebisen inte kommer innan nästa vecka.. Håll tummarna! :)

I helgen har vi varit i Niken, jag och Melissa. Patric har varit på fotbollscup hela helgen och jag var inte särskillt sugen på att vara hemma i Delsbo, själv och utan bil.

En liten update om vad som händer.. Även fast det inte är mycket ;) Lugnet före stormen, minst sagt!

Inga kommentarer: