torsdag 18 april 2013

Kalasfin i Lördags

Är hon inte söt? Vi kan verkligen konsten att göra vackra tjejer <3

Vi var på 2års kalas för Sixten i Lördags. Lilla killen som inte alls är liten längre..

Efter kalasandet lämnade vi Tuva hos mamma o pappa. Vi hade ingenting planerat med Melissa, så vi handlade godis och myste bara. Men gud så konstigt det var utan Tuva.. Huset ekade, typ. Även fast hon inte gör mycket väsen av sig, så var det jätte konstigt. Jag var nästan grinfärdig så fort jag tänkte på henne..

Men vi hade jätte mysigt med Melissa och hon behövde en stund tillsammans med bara oss och vi med bara henne.

När hon lagt sig passade jag och Putte på att ta ett glas vin. Det kändes och jätte wierd.. Ett år sedan sist! Haha, men ja.. Gott var de :)

Nog om helgen. Vilket väder de senaste dagarna har bjudit på! Ljuvligt! Jag har tagit några kvällspromenader och kännt hur solen har värmt mig. Nu är det bara snön som ska bort. Det är fortfarande nästan 1m snö på delar av gräsmattan.

Nej, nu ska jag göra klar tjejerna för dagen. Idag kommer deras farmor hit och hälsar på. Melissa har ett himla bestyr med kläderna.. Det MÅSTE vara en klännning som hon ska ha på sig, annars kan hon inte dansa, när inget svänger då hon rör sig. Suck. Redan så bestämd. Hon ger inte vika för nått! Möjligtvis glass ;)

Inga kommentarer: