lördag 10 augusti 2013

Åren går

Hej där!
Idag for vi in till stan en sväng. Färg till mina "pyssel" införskaffades och 3års presenter skulle inhandlas åt Melissa. Egentligen hade vi tänkt att hon skulle få ett kök, från ikea, men vi har inte kommit iväg dit, så det fick bli lite kläder inför dagis och ett spel bla.

Hon har ju vuxit en aning, vår stora tjej. Kan inte fatta att hon fyller 3 år! Hallå!?

Häromdagen hade jag och Patric varit tillsammans i 5 år också. Och samma där, hallå!? På ett sätt känns det som att vi varit tillsammans jämt. Jag kan inte tänka mig hur livet var utan han.. och samtidigt känns det som att vi träffades för inte alls så längesen. Knepigt det där! :)
Mycket har vi i alla fall hunnit med på våra 5 år. Vi har flyttat 4 gånger, skaffat två barn, förlovat oss, köpt hus.. Många stora, viktiga saker, på bara 5 år. Och jag är inte ens 25! Mmm, bra jobbat av oss måste jag säga. ;)


Ikväll ska jag till en barndomsvän och fira hennes kommande 25års dag. Allt regnande får mig att vilja krypa ner i soffan, men jag vet att det kommer bli grymt bara jag kommer iväg! :)

Nej, nu ska jag ut och skynda mig att plocka in lite hallon medans regnet inte öser ner. Vi har underbara, stora hallon. Två buskar av dem till och med! Så goda att de nog är förbjudna ;)

Inga kommentarer: