fredag 23 augusti 2013

Förvandlar

Här är det senaste. Jag hittade en stor trälåda ute i garaget och målade den vit. Den är stor och det får plats enormt med saker i den. Nu ska jag bara komma på vad!

Fönstret hittade jag hos mormor och morfar. Jag spikade i en spik i varsitt hörn för att få lite stadga i den. Den var väldigt ranglig innan. Får se om den får sitta kvar.. Det är tur att man kan möblera om alltså. Annars skulle jag aldrig få upp tavlor och möbler.. Jag vill hitta den perfekta platsen för dem. Men jag har insett att jag inte kan hålla på så ;)

Hur är det med er då? Vi har fredagskänsla redan nu, halv 10 på morgonen! Äntligen Fredag! Vi skulle ut och gå, men Tuva slocknade medans hon åt, så vi väntar ett tag med den.

Imorgon väntar 30års fest för Sara. Och vet ni, vi kan GÅ hem efteråt. Niken, baby!

Inga kommentarer: