onsdag 20 augusti 2008

jag försöker så gott jag kan att inte tänka. men det är svårt när det är det enda man vill göra! Idag har min kusin Madde och hennes två underbara barn Hugo och Helena varit här.
Rena rama lyckopillren :) match mot Iggesund imorn. skulle vara gryyymt att ta dom och hamna några poäng över. vi måste bara! får se hur min rygg håller nu då.. och ännu mer mitt förbannade knä. tejpatejpatejpa är det enda som gäller.
Helt sjukt att jag fyller 20 år om 10 dagar också förresten. :P

3 kommentarer:

Anonym sa...

ännu en blogg att följa, braa där ;)

Anonym sa...

och jag tyckte jag skrev in min adress med tydligen inte... om du vill så finns ja här iaf : johannannahoj.blogg.se :P

Eva Dellhem sa...

haha ja grymt ;) fast jag kan ingenting känns det som. men tydligen går det att läsa iaf ;P