tisdag 19 augusti 2008

Nu är det klart, jag är arbetslös. ganska konstigt eftersom jag jobbat sen den första dagen jag var ledig efter studenten. lägenheten blev besiktad idag också, så nu börjar allt sånt bli klart. det är väl bara mina saker som ska ut, men det blir inte än på ett tag :) Så vad väntar nu? förmodligen England. prata snobbig engelska och passa ungar. men det är väl inte fy skam :) Idag ska jag hem till la famili i niken och berätta en massa smaskiga saker.
Lars Winnerbäck - Kom änglar
Jason Mraz ft. Colbie Caillat - Lucky
två måsten nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
ska du jobba som au pair i england? Kram Tove

Eva Dellhem sa...

hallå! ja jag funderar på det :) men vi får se. jag kikar runt och gör nog det som känns bäst. grymt trött på att bara vara fast här iaf!