söndag 28 november 2010

Lördagsskoj

Hade en grymt rolig kväll igår! Dagen började med att Vickan & Fredric kom och hälsade på. Vickan pysslade och donade med Melissa, precis som en liten faster ska göra :) Fredric hakade på mig till tjejförfesten hemma hos Camilla, där det vankades tacos, vin, spel och massa knasigheter. Galet roligt! Vi pulsade oss sen genom snön och ner på stan med näsorna mot August. Och vilken skillnad det var där.. åldern hade ju sänkts i alla fall med 5år. På ”min tid”, för ett år sen, var det ju folket som var lite underdog, de som inte brydde sig så mycket, som gick dit. Nu? Strul! Jag är för gammal för att trängas och bli omkring puttad av alldeles för fulla människor. Men jag hade suuuper roligt ändå! Helt klart mitt sällskap som gjorde det :) Freddan hängde även med hem till Delsbot efteråt. Här hemma blev det tydligen efterfest med Buzz, medan jag snarkade så gott. Toppen kväll och tack alla som var med och gjorde den bäst! :)

Idag har det inte varit någon fart på oss. Slöat i soffan, lirat lite Buzz och ätit pizza. Melissa kom hem för någon timme sen.. äntligen! Har längtat efter gohjärtat ända sen jag pussade henne hejdå, igår. Jag la hon för att sova innan jag satte mig här… men tydligen ville hon inte sova, enligt Patric. Någon mer än jag som var Mellissjuk? ;) Så nu pågår far & dotter mys i allra högsta grad, underbart!

Inga kommentarer: