fredag 26 november 2010

Sundsvallskaos

Ni ska inte tro att ett snökaos stoppade mig & Cattis att åka till Sundvall. Det föll inte en snöflinga när vi for från Delsbo strax efter åtta, men när vi kom till Forsa var det som en vägg med snö kom. Vi klarade oss himla bra efter e4 hela vägen till sundsvall, ingen större kaos. Vid den tiden var det mest långtradarna som drabbades. Hemresan var lite värre, men snörök och riktigt dåligt väglag. 70 km/h hela vägen hem från Gnarp. Men hellre köra säkert och komma fram, än att inte komma fram alls. Vi har alldeles för mycket att förlora!

Julklapparna då.. en kanske? Resten var lite kläder till mig, bland annat ett par Jeans, en kavaj & en rolling stones t-shirt. Troligtvis outfiten till morgondagen! Hittade lite kläder till Melissa också, i strl 68… Fattar inte hur den ungen växer! Hon har så långa ben, så om man vill ha lite finare byxor, utan mudd längst ner, måste det bli 68. Lika så på bodysarna som jag köpte. Köper jag 62 nu så kan hon ha dem i någon vecka till bara. Kläder, kläder, kläder, är något som hennes föräldrar skulle uppskatta i julklapp :) Hittade en jätte söt tomte på hemtex också.. slänger upp lite bilder imorgon!

Melissa har varit betydligt gladare idag än vad hon var igår. Skönt att hon är sig själv igen, gladaste tjejen i världen, som nästan krossar mitt hjärta totalt – av lycka!


.. en liten puss på Cattis också, som tappade sin iphone i backen, så rutan blev kras, för andra gången.

Inga kommentarer: