tisdag 23 november 2010



Det blev inget dubbelpass med träning igår, då jag fick jobba i Forsa. Klirrklirr i kassan är en högre prio än träning, just nu. Taggar till morgonspinningen imorgon istället! :)

Hittade mycket fint på Åhléns. Bland annat mössan med barbamamma på till Melissa och korgen som jag nu har som fruktskål. I Julklapp önskar jag mig ett nyrenoverat hus, precis i min stil, fyllt med fina saker från Åhléns. Julklappen från hudiksvallsbostäder blir en höjd hyra med 3 %. Ljuvligt hörreni! Som att vi inte betalar för mycket redan? Jag betalar gärna mer i hyra, om de målade om våra bruna fönster & lister vita! Men det är uppenbarligen för mycket begärt. Så, ett hus till oss, tack!

Ska till Farfar Kjell i eftermiddag och städa ur poffbilen, som han köpte av oss. Mer klirr i kassan där, men som går till den nya barnvagnen. Som jag fortfaranade har beslutsångest om vilken färg jag ska beställa. Vit eller brun?

Inga kommentarer: