söndag 21 november 2010

Sunday

Det är väl inga konstigheter att vara mamma när man har ett sånt här snällt barn! Fröken somnade vid 19 igår och vaknade vid 9 imorse, glad som en solstråle.
Idag vaknade jag på betydligt bättre humör än vad jag gjorde igår. Vet inte om det är hormonerna av p-ringarna eller om det är hormoner kvar sen graviditeten, som gör mig så instabil vissa dagar. Jag har ju alltid varit superkänslig för allt som har med p-piller, minipiller, hormoner överhuvudtaget, att göra. Men mina p-ringar går ju inte genom kroppen, så det borde väl inte vara dem? wellwell, Jag ber i alla fall om ursäkt om ni hamnar i skottlinjen någon gång.

Idag har vi varit i Söderhamn och firat Petra & Erica, som fyllt 23 år. Underbara människor! :) Jag har alltid gillat att åka bil och nu med vår nya, är det ännu roligare. Jag skulle kunna åka till Söderhamn varje dag och bara njuta av en tyst, skön bil :) Melissa är fortfarande inte helt hundra sedan sprutan.. kanske därför hon sov 14 timmar i sträck i natt? Hon är grinig, orolig i kroppen, inte alls nöjd. hjärtat!

Imorgon blir det dubbelpass igen - spinning & pump. Ska försöka mig på ett spinningpass på morgonen på onsdag också. Man vet ju inte hur det är förrän man provat ;) Och nu jäklarns har jag kommit igång!

Inga kommentarer: