lördag 15 januari 2011

Godissuget..... borta!!

Igår skulle jag ha mitt ätagodisengångiveckans fredagsmys. Jag fixade chokladbollar & ostkrokar & var laddad för att vara riktigt onyttig.
Vad händer? Jag är så osugen på götta som jag kan bli! Så nu ligger chokladbollarna i kylen och bara väntar på att bli uppätna. Det får bli Patrics uppgift, för jag är inte ett dugg sugen på dem idag heller.

Eva vs. Socker - 1-0! ;)

Börjar misstänka att Melissa är förkyld. Igår sov hon nästan mer än halva dagen och var lika trött & ynklig ändå. Hon har feber, men jag vet inte om det beror på tänderna, eller om hon har det för att hon faktiskt är förkyld. Igår innan vi la hon för natten, fick hon en alvedon & sov över 12h. Lillfis!

Idag är Patric uppe på IP & skruvar konstgräshall, som har blivit den nya hobbyn på helgerna. Skönt att det är sista helgen nu!

Jag & Melissa ska till Niken för att gratta mitt kusinbarn, Melwin, som fyller hela 5 år idag!

Inga kommentarer: