fredag 14 januari 2011

Tatuering


Tre dagar innan jag plussade med Melissa i magen, gjorde jag den här tatueringen, "Kärleken övervinner allt". Kunde inte ha valt bättre, då jag är supernöjd med texten, stället & betydelsen. Allt!

Nu vill jag såklart ha en till! Eller inte bara en.. jag har fleeera stycken som jag funderar på. Det gäller att tänka lite extra när det gäller en tatuering. Jag vill inte tänka tillbaka & önska att jag inte gjort den..

En jag har funderar på är en påfågel på låret. Jag vet, det låter jätte fult & super konstigt! Men har ni sett Pinks tattoo på låret? En drake (tror jag), som slingrar sig på överdelen av låret. Skitsnygg! Påfågeln som jag har kikat på, är inte detaljerad. Den har mest konturer och är helsvart, som man kan lägga i lite färg i, om man vill. Dock är mina lår alldeles för sladdrig & otränade för en sån grej nu, men någon gång kanske...? ;)

Melissas namn & våra blivande barns namn ska tatueras in. Frågan är bara var? En tanke är att alla namn ska vara samlade på samma ställe, så det blir en helhet. En annan tanke är att bygga ut tatueringen jag redan har och börja med att skriva Melissas namn under den texten, fast lodrätt.. eller vågrätt?

Vad tycker ni?

Jag ääälskar tatueringar och det är ett mysterium att jag inte har fler!
Pappa kanske har en bidragande orsak till det? kanske? :P

Inga kommentarer: