torsdag 13 januari 2011

Kladdis

Kladdmonster! En jätte bra grej som man kan stoppa in mat i och när man biter på den, sipprar det ut genom hålen. Vi brukar ha banan i, som uppskattas hemskt mycket av fröken! :)

Patric ligger hemma idag också. Börjar bli lite smått oroad över att det är halsfluss! Hur klarar mig sig från av bli smittad av det? Låta bli att pussas?! Varken jag eller Melissa har någon större lust att joina honom!

Hade tänk ge mig ut på en promenad, men minus 13 grader & mina brinnande ben, fick mig att tänka om. Hoppas att kylan inte är här för att stanna och om den är det, att det inte bli kallare än såhär. Våren var ju inom räckhåll med bara vägar & plusgrader!

3 kommentarer:

Vicky sa...

Vart har du köpt den smarta grejen? :)

Eva Dellhem sa...

På albins, här i hudik! :)

Vicky sa...

Då ska jag härmas lite och införskaffa en sån :p