söndag 9 januari 2011

Slut på det roliga!

Då var den här helgen slut och behöver jag ens säga att det gick alldeles för fort?! Det är så behändigt att ha Patric hemma, så vi kan ge Melissa 100 % uppmärksamhet, om hon behöver det. När jag är själv, blir det så att jag har massa andra saker att dona med också, och då känns det som att hon känner sig bortglömd ibland. Jag kan få en liten släng av mammaångest - att inte räcka till!

Idag har jag haft en riktig skitdag, från det att jag slog upp ögonen, tills bara för någon timme sen! Tack och lov har det varit ett ljuvligt väder, så jag har tagit två promenader idag. Först en sväng med Melissa i vagnen, vilket inte var det lättaste bland all snö som inte hunnits skottats bort, sen tog jag en betydligt längre sväng själv. Känner att det gäller att passa på att vara ute, innan det blir svinkallt igen..

Imorgon drar träningen igång och jag är galet taggad! Har bokat in ett till spinningpass på onsdag också, så nu blir det hårdkörning måndag-onsdag. Heja mig!

Och vet ni! Älskade hjärtat har fått två tänder! Inte konstigt att hon har varit som hon har varit, det måste ju göra dubbelt så ont än vad vi trott. Vår stora tjej, som blir 5 månader på torsdag!

Nu är det dags att krypa ner i sängen och kika på film!

Inga kommentarer: