måndag 10 januari 2011

Vardag

Partypinglorna på nyår :)

Har fixat det första spinningpasset för iår. Det känns helt okej, än så länge.. frågan är hur jag mår imorgon? ;)
Melissa fick vara i Idenor hos farfar & Åsa, medan jag kämpade på cykeln.

Knät gör ont. Såklaaaaaart! En gammal fotbollsskada/operation, som alltid gör sig påmind när jag är otränad. Alltid! Ännu en pusch till att inte sacka ihop i soffan igen.


Julen for ut igår & jag njuuuter av att vårt hem är tillbaka i vardagen. Det känns lättare & lugnare, eftersom julen är lika med stress, för mig.


Historien om patric & mig ska läggas upp, efter ett önskemål om det. Skoj! :) Måste bara kladda ner det först, så jag får med allt. Ska även försöka få Putte att ge sin syn på historien också. Det kan ta ett tag, men värt att vänta på, för er söta som ville veta! :)

Inga kommentarer: