lördag 26 februari 2011

Autopilot

Jag har gått som en zombie genom den här dagen känns det som. Patric kom hem sent igår & på något vis, kan jag inte sova förrän han är hemma. Väldigt irriterande.

Så ni förstår väl kanske hur jag blir, som i vanligt fall lägger mig runt nio på kvällarna. Yes, jag blir otrevligt trött & går på autopilot.

Som tur var, så har Melissa varit minst lika trött & har gjort flera långsovningar under dagen.

Ikväll har Patric gjort världens godaste flygande jacob. Han tycks ha kommit på att vi måste införa lite mer recept till vår matlista & jag tackar & tar emot så fort det kommer idéer!

Har världens sötaste & gosigaste tjej här bredvid, som pillar på mig. En riktig gotjej! Hon tycks ha kommit på att det är mycket roligare att somna mellan oss, än vad det är att somna själv. Så nu tänker hon inte sova, utan sitter här, trött & ynklig. Skam den som ger sig! ;)

Inga kommentarer: