fredag 25 februari 2011

Fredagsmys

Idag tog vi en promenad till Sandra & Inez på mammaträff. Fika, prat & lek. Det var precis vad jag behövde idag! Och värmen, stanna tack!

Bilen har varit på verkstaden idag också. Bytt lampa & någonting i motorn. Den ska tillbaka på måndag för att fixa felet, som gör att motorlampan lyser. Min helg är i alla fall räddad, då den blåa springaren är hemma i helgen. Jag är inte låst i Delsbo, men andra ord! :) Det tackar jag Mekonomen för!

Ikväll har Cattis varit här & haft fredagsmys med oss. Synd att det inte fanns plats för godis, efter vi tryckt i oss alldeles för mycket mat. Också synd på DVDn, som inte ville funka, då vi hade hyrt film. Såklart att det ska krångla, när inte Patric är hemma. Jag & teknikprylar, funkar inte ihop!

Melissa sover äntligen, efter många om och men. Övertrött till tusen & då görs allt för att hålla sig vaken. Busunge!

Dags för mig att krypa ner under täcket också. Blunda & fundera.

Inga kommentarer: