fredag 11 mars 2011

Fredagsmys.... själv!

Att fredagsmysa själv är ingen höjdare!

Melissa tog en lång eftermiddagslur till klockan 18. Sen var det dags för mat & lite mys, innan hon återigen slocknade & den här gången för natten. En trött liten tjej!

Efter vårat besök i Niken, där Melissa fick busa av sig lite, har vi bara varit hemma & gjort ingenting. Absolut ingenting! Jag känner att jag har farit fram & tillbaka & haft händerna fulla i flera dagar nu. Så en dag med lite slapp i soffan & strunta i allt, förutom oss själva - förtjänade vi!

Imorgon ska mannen i huset iväg & pimpla (!!!?), medan jag & fröken styr mot Niken för att gratta min mormor.

Samma visa varje gång det är någonting! Fotboll eller nå annat, varje - varje gång för Patric. Vi kommer alltid på besök, utan honom. Så tråkigt! Menmen, jag älskar han ändå ;)

En aning bitter ikväll, troligtvis för att det är fredag & jag är ensam.
SÅ! då har jag sagt det tillräckligt ikväll ;)

Sängen ropar!

Inga kommentarer: