söndag 27 mars 2011

Så jäklarns bra!

Jag gjorde det! Jag lyckades ta mig ut på en springtur! En väldigt kort tur.. men det hör inte till saken! Till råga på allt gjorde jag 150 situps efter också. Nöjd tjej ja! ;)

Hittade ett superbra schema, i en tidning, för de som vill komma igång med löpningen. Ett 5 veckors schema för att i slutet klara springa 5km utan problem. Jag har tänkt göra ett försök, kan ju bara vinna på att få lite extra träning :) Min kropp är inte som den en gång var. Men den ska bli! ;)

Vi får se om jag hinner med ett pumppass imorgon, eller om jag skippar det & kör dubbelt upp på tisdagen istället.

Nu blir det film med darling!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan du inte lägga upp schemat? Hatar att springa så det vore skoj att KANSKE utmana sig själv lite. :) kram - Sara

Eva Dellhem sa...

Absolut, Sara! Jag ska bara få lite tid över :)

Det är alltid bra att utmana sig själv! ;)

Kristin sa...

Jag vill oxå se schemat :) Försöker oxå komma igång med springandet men det är trögt!