torsdag 14 april 2011

Fullt ös!


H-E-R-R-E-G-U-U-U-D vilket underbart väder! Ååh jag blir så glad & får sån energi såna här dagar!

Vi var på babysång imorse & Melissa fick busa av sig lite. Tjejen blir mer & mer beroende av att bli "rastad". Om hon inte blir det får hon myror i hela kroppen & blir en gnutta grinig.

Tog en promenad i solen efter sången & hann inte mer än hem & stoppa lite mat i magen på fröken, förrän det var dags att åka till Niken. Dags för sommardäck på bilen!

Självklart kunde vi inte hålla oss borta, utan svängde in hos Sara & Gustav för att snusa på lilla Sixten. Såå sööt! Blir lika chockad varje gång - de är så småå! Hur får de plats i magen & det är så häftigt att en människa kan ta form i magen.. Jag tycker det är så jäkla coolt! :)

Medan Putte bytte däck & damsög bilen & Melissa busade med mormor, tog jag en springtur i det underbara vädret. Orkade en lite längre tur än den jag tar här i Delsbo & jag hade till o med kunnat springa en liten bit till. :) PEPP! Träningskläderna gjorde sitt & jag är grymt nöjd med dem! :)

Nu är jag slut i kropp & huvud & ska dyka lååångt in i täcket :)

Inga kommentarer: