onsdag 27 april 2011

Iphone 4 & pippitröja

Men nu ni! :) Ä-n-t-l-i-i-i-g-e-n har jag en telefon som funkar utomordentligt! Iphone 4 blev det tillslut. Än så länge är jag heelnöjd! :)

Till pysen på Telia som hjälpte mig med luren, säger jag TACK! Jag skulle egentligen få komma tillbaka nästa vecka & handla den, eftersom mitt abonemang går ut den sista. Men han var snäll & fixade så jag kunde ta telen idag. Gillart! :)

Jag passade på att springa in på JC & införskaffa mig en pippitröja också. Kommer jag att bo i den i sommar? - Ja! Den är så fin & jag älskar den. Nu kan jag & Melissa mysa i likadana tröjor & vara de muppigaste tjejerna i världen.. men vad gör det? ;)

Melissa har varit så go ikväll. Nästan lite mammig, vilket hon aldrig har varit. Hon sträcker ut armarna & kastar sig mot mig. Jag njuuter! :) Hon har också somnat i min famn två kvällar i rad. Det händer inte heller så ofta nu för tiden.

Imorgon ska jag inspektera spåret. Troligtvis 3km. Backar hit & dit & jag blir trött i musklerna av att bara tänka tanken. Men det kan vara skönt att känna att man lever ibland också ;)

Inga kommentarer: