tisdag 26 april 2011

Tand nr 7

Vet ni vad! I morse när jag & skrot busade såg jag en sjunde tand som kommit fram! Bruden måste ju snart kunna knapra hårdbröd med sådär många tänder! ;)

Måste erkänna att jag legat på latsidan & struntat i både promenader & springning. Eller struntat, jag har inte hunnit, heter det! Det har helt enkelt inte funnits någon tid de senaste dagarna.

Det ska bli ändring på det dock. Måste bara hitta någon grusväg att springa på.. eller om kanske spåret har kommit fram under snön. Saken ska undersökas! :)

Mina knän har sagt Nej till asfalten & de gör ont även fast jag tar det lugnt. Tröttsamt.

Imorgon ska vi ta oss en tripp till stan för att lösa ut min nuvarande tele & för att fixa med en ny. Sen bär det av mot Niken för lunch med Sara & Sixten. Läängtar! :)

2 kommentarer:

CamillaGrip sa...

Spåret är helt okej att springa på. Invigde det idag ;)

Eva Dellhem sa...

Toppen! DÅ ska jag inviga det imorgon! ;)