onsdag 22 juni 2011

Äntligen sol!

Jaa, äntligen lite sol och värme! Jag och Melissa har varit ut på en promenad, 8,5 km. Hon tog igen lite sömn sen gårdagen och jag tog igen sol och promenad!

Det var varit hemskt lite träning nu, de senaste veckorna. Men patric har sin fotboll och jag får anpassa min träning efter den. Och i flera veckor nu har jag prioriterat kvalitetstid med honom istället, när han väl är hemma. MEN! I höst är det han som får anpassa sig efter mig! Wiihhi :)

Bilen är nu på verkstan också. Guld värt att ha mekonomem så pass nära som vi har och att de alltid tycks hitta tiden för att hjälpa sina kunder. Vilket jag tycker många andra är hemskt dåliga på. Förhoppningsvis får jag tillbaka min trogne vän innan helgen! :)

Melissa sov som en stock genom hela kvällen och natten. Jag hoppas att det går lika bra ikväll och att hennes sovning nu på fm inte krånglar till det. Men det har jag svårt att tro! :)

Bilden, Melissa försöker öppna sin oöppnade barbapappapool. Såfort vi har bil igen, ska vi fara till niken och inviga den! :)

Nu dags för lite lunch!

Inga kommentarer: