tisdag 21 juni 2011

Gört ett försök!

Melissa har krånglat med sovandet de senaste veckorna. Hon somnar runt halv sju, sju och vaknar sen vid nio igen.

Idag har hon endast sovit 2 timmar efter lunchen och vi höll hon vaken till strax innan sju ikväll. Just nu sover hon jätte tungt och jag hoppas att hon fortsätter att sover hela kvällen och natten. :)

Det har aldrig varit några större problem med Hennes sömn förr, så vi provar oss fram, så gott det går!

Idag har vi varit på mammaträff och myst. Alltid lika trevligt att få prata med vuxna, medans barnen leker! ;)

Patric struntade i träningen, så jag hann med att göra rent hemmet. Tänka sig att en sån simpel sak som att städa, kan vara så svårt när man har en liten fröken med sig! Nu har vi äntligen ett rent hem igen iaf och jag kan äntligen luta mig tillbaka och njuta av lugnet :)

Jooo justja! Bilen hoppar fram! Den måste in på uppdrag hitta fel, på verkstan, och jag sörjer att jag är fast i delsbo sålänge. Min blåa springare!

Nä, dags för att inte göra nått! ;)

Inga kommentarer: