fredag 3 juni 2011

Dålig update nuförtiden! ;)

Ni får ursäkta att jag är dålig på att blogga nu. Men det är mycket planering inför dopet nu. Jag ska bättra mig efter måndag, jag lovar! :)

i Onsdags - Möte med Prästen för lite dopsamtal. Och alltså, jiises vilken präst! Haha, det här dopet kommer bli hur bra som helst, med den där karln! :) Melissa var i sitt esse och rev sönder papper och spillde ut kaffe över prästen.. bland annat! :)

Efter dopsamtalet for vi till jobbet för en grill lunch. yummi! :) Melissa var en aning lugnare där och charmade brallorna av alla.. som vanligt! ;) En mycket lättsam tjej när det gäller att träffa nytt folk. Hon är inte blyg för någon, tror jag?! :)

Igår, Torsdag - Familjen tre for till Söderhamn. Petra offrade sin dag för mig och fixade mitt hår. Jag är nu lite ljusare och har någon cm kortare hår. Ovant, just nu! :) Tuuusen tack, Petra! :)

Patric och Melissa fick lite underhållning av Erica. Tusen tack för det, Erica! ;)

Längtar bara ännu mer efter att flytta lite närmre hudik nu, så det blir lite lättare att åka till Söderhamn och att det kan ske lite oftare. Och med nya E4a, kommer det gå med dunderfart! :) Vi håller ögon och öron öppna för något billigt och bra boende, lägenhet som hus, runt hudikområdet. Forsa, som Niken. Vad det bli får vi se i framtiden! :)

Idag blir det en runda på stan och fixa de sista inför dopet och framför allt kläder till mig! Catten gör mig sällskap och Melissa får följa med pappapatric på fotboll! :)

Och en sak till! Think before you act.

Inga kommentarer: