fredag 3 juni 2011

Fröken flur

Haha, ser ni vilket hår Melissa fått! Det har ju vuxit jätte mycket på bara någon vecka. Snart kan hon ju till och med ha pippilotter! ;)

Och appropå flur! Mitt slingade hår ändrades ikväll till mörkt igen. Förstår inte varför jag envisas med att ljusa upp det då och då. Jag får alltid samma "vem är du" i huvudet när jag ser mig i spegeln.

Nä, så nu är jag mig själv igen, i möörkt hår, med någon glimt av någon slinga här och där.

Hur gick det att handla idag då? Ptja, efter några omgångar i alla affärer och provning av måånga klänningar, hittade jag tillslut en vit, söt klänning. Och nej, vi ska inte göra en surprise och gifta oss.. Jag tycker om vita, ljusa klänningar och tycker att dop måste vara ett ypperligt tillfälle att få ha dem på! :)

Nu laddar vi inför massa stök och förberedelser med landskamp och en gott&blandat påse. Jag älskar de här kvällarna! :)

Inga kommentarer: