torsdag 29 mars 2012

Knäppis

4 kommentarer:

Ann sa...

Supersöt liten fröken det där. Riktigt lik dig som barn må jag säga. Jag kommer ihåg en gång när jag var hemma hos din mor Maria på besök. Vi satt på er inglasade altan och drack kaffe, och plötsligt dök du upp med ett handtag från ett hopprep framför munnen och sjöng på någon trevlig liten melodi som en riktig schlagerdiva. he he
kram Ann

Eva Dellhem sa...

Hej Ann, vad roligt att du skriver!
Ja ett riktigt litet charmtroll! ;)
Jaha! Då måste det ha varit på Malmvägen va? :)

Ann sa...

Hej, Ja det var i ert blåa hus uppe i hamre :-)
Bor ni kvar i Näsviken allihop fortfarande?

Eva Dellhem sa...

Jag bor i Delsbo nu för tiden. Patric har jobb här och är härifrån från början, så då hamnade vi här! :) Mamma och Pappa byggde ett nytt hus i Niken, inte alls långt ifrån malmvägen. :) och Tommy bor i stan. Men vi hamnar nog i Niken tillslut vi också! :)

Hur kommer det sig att du hittade till min blogg? Jätte roligt iaf, tycker jag! :)