måndag 10 september 2012

Hej!

I helgen var vi iväg på marknan en snabbis. Både jag och Patric avskyr så där stora folksamlingar, när man får trängas för att få komma fram. Men vi offrade oss för Melissa! ;) Hon fick åka karusell med både Vickan o Putte och äälskade det! Hade vi inte sagt stopp hade hon nog åkt än ;)

En ballong, lite godis och några lotter blev det också. Nästa år blir det inte lika lätt att ta sig iväg, och vi är inte ett jättefan av att ta med barnvagn.

Från det ena till det andra. Idag går jag in i vecka 20 (19+0). Imorse och under hela dagen har jag fått smaka på massor med små sparkar, som känns utanpå magen. Senast i Lördags pratade jag med Putte om att Melissa var betydligt mycket vildare i magen. Jag har knappt känt någonting alls den här gången.. Så imorse small det till bara. Mysigt! :)

Dags att sova, jag har fruktansvärt mycket plugg som väntar imorgon.

Inga kommentarer: