tisdag 11 september 2012

Hejkomochhjälpmig

Låter bilden få tala för sig själv. Jag har spenderar mer eller mindre hela dagen framför datorn och pluggat ikapp det som jag inte har hunnit med när jag jobbade.

Melissa har varit i sin bästa form idag och har varit nöjd med sina saker, medan jag suttit med mitt. Hon är guld värd, min tjej! :)

Efter plugg och handling for vi till badhuset. Det var både hon och jag värd. Och herregud vilken badtjej hon är! "Bada badhuu, bada badhuu". Hon har åkt rutchekanan flera gånger än vad jag någonsin har gjort, hoppat från kanten och varit mer under vattnet än över. (Prisa armkuddar!) Det är så himla roligt att ha med henne på saker :)

Badbruden har precis somnat och jag ska plugga liite till innan det är fotboll på Tv. Heja Sverige!

Inga kommentarer: