söndag 28 oktober 2012

Hur svårt ska det vara egentligen?!

Jag blir gaaaaaaleeen! Ska det verkligen vara så svårt att hitta det perfekta namnet? Med Melissa visste vi några dagar efter ju plussat. Vi hade två namn; Melissa eller Maximilian.

Det roliga är, att när det gäller tjejnamn har vi en hel lista med jätte fina namn, som ingen i vår krets heter. Det gäller att komma överens om ett bara. Med killnamnen har vi också en lista, dock har Patric dissat 99% av dem. Sen är det några kvar, som mååånga andra killar heter. Jag har inget krav om att namnet ska vara jätte ovanligt.. Men jag vill att mina barn ska slippa vara en utav tre som har samma namn i sin klass.

Jag kommer bli gråhårig innan det här är klart! Snälla hjälp oss! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Killnamn:
-Vilgot
-Millian
-Melwin
-Tristan
-Jasper
-Jeremy
-Jamie
-Julian

Tjejnamn:
-Lily
-Ivy
-Tess
-Silver
-Annie
-Erin
-Arielle
-Emily
-Marissa

Eva Dellhem sa...

Tack så himla mycket! Lägger till dem i listan! ;)