onsdag 31 oktober 2012

I pysseltagen

I eftermiddag for jag till stan för att träffa Nathalie en sväng på Wayne's. Mycket mat, mycket kaffe och mycket kaka. Pjuuuuhhh! Ibland känns det som att magsäcken är sååå liten och att bebisen tar all plats i magen. Och det är ju faktiskt så att den börjar ta sån stor plats nu, att om jag sitter knasigt får jag hårda sparkar på revben.

Innan jag for hemåt igen sprang vi in på manuffen och kikade på lite tyger. Titta, var tanken, men en påse men lite spännande saker fick följa med. Vad det var, får ni se någon annan dag! ;)

Nu väntar sängen för mig och Patric. Patric är förkyld och hängig, och jag är lika kvällstrött som vanligt! ;) Melissa sover som en stock, då hon fick för sig att inte sova middag idag. Hon som i vanliga fall brukar sova mellan 1,5-2 timmar. Knasbollen min!

Inga kommentarer: