torsdag 1 november 2012

Dåligt med sömn

God morgon godingar!
Här sitter jag med kaffe i handen och en mysig Melissa halvliggandes i knät. Jag har sovit då jäkla dåligt i natt! Först har jag vaknat av att jag har haft såna sammandragningar. Jag brukar ha det på nätterna, men i natt var dom kraftigare än i vanliga fall. Och när jag vaknar är bebisen också vaken och lever rövare. I natt var även det mer än vanligt! Sparkarna flyger på mina revben, kissblåsa och ut mot ryggen. Hoppas att dessa fasoner inte fortsätter på nätterna!

När jag äntligen somnat om, var det Melissas tur att vakna. Efter det har jag inte sovit mycket.. Och så var det ju dessa sendrag i vaderna. Huuu! Menmen, nog om min dåliga sömn nu :)

Idag ska Melissa fara till Idenor och leka med faster Vickan. Jag jobbar kväll och låter tvättmaskinen gå varm idag. Den där plugghögen ligger ju och väntar också.. Men den får vänta en dag till!

Inga kommentarer: