lördag 3 november 2012

Välkommen hem!

Idag hämtade jag hem vår babytravel. Fantastisk hur smidig den är, fast den är så stor. Den blir som ett paket när man fäller ihop den och den passade perfekt i baguageluckan!

Melissa var nyvaken och mysig när jag kom hem, men ville inte mysa med mig, utan satte sig tillrätta i vagnen medan jag pillade på den. I över en timme myste och donade hon, utan ett ord.. Och det är väl ändå det högsta betyget? ;) Dockan fick sitta bredvid i den andra sittsen. Nu fattas bara liggdelen och älskade bebis!

Mycket mer har vi inte gjort idag. Dagarna bara försvinner! Nu har vi bunkrat upp med lite godis och grönsaker och dipp. Lördagsmys är ett måste! Fast det kan lika gärna vara torsdagsmys också, huvudsaken det är med mina bästa :)

Vad gör ni i helgen?

Inga kommentarer: