måndag 1 oktober 2012

Magen v 23

Idag går jag in i vecka 23 (22+0). Jag mår bra, förutom att jag fortfarande är väldigt trött och känner mig förkyld hela tiden.

Nu i natt och natten mellan lördag o söndag har jag haft jätte mycket sammandragningar. Visst hade jag det med Melissa också, men inte alls på samma vis. Annars är den här graviditeten inte alls lika som med Melissa.

Jag har inte mått illa, men har inte varit hungrig och om jag åt liite för mycket blev jag VÄLDIGT illamående. Den här gången har jag järnbrist och är ständigt trött. Foglossningen är här och gör sig påmind om jag inte tar det lugnt. Med Melissa tog jag mig knappt på toaletten, för jag hade så ont. Jag kunde vila förra gången, nu har jag en virvelvind att hålla reda på.

Bebisen rör sig, men är mycket, mycket lugnare än sin syster.

Spännande! :)

Inga kommentarer: