fredag 5 oktober 2012

Oktober månad

Hejsan svejsan!
Har sovit väldigt tjorvigt i natt. Troligtvis bara för att jag visste att jag var ensam :p Men jag orkade och hann med lite plugg och städning innan jag for till jobbet. Det är så himla härligt väder ute! Perfekt för en promenad eller en springtur.

Dock är ju jag fortfarande alldeles för rädd att motionera och få sån där fruktansvärd foglossning.. Det är ju inte bara att röra på sig som förvärrar den, det är för hårt underlag, inte sitta eller stå för länge, hur jag ligger/står och belastar fogarna. Det är mycket att tänka på och jag tycker att jag lyckats ganska bra faktiskt. Förrutom nu några dagar, då jag jobbat i iggesund och har suttit på den hårda läktaren. Inte ens simdynor hjälper mot det hårda.

Igår sprang jag på stan en sväng mellan skola och jobb. Kunde inte motstå Missonis rosa armband på lindex. En liten present till mig själv, som hjälper någon annan. För det är ju nu i Oktober som det är en "Rosa" månad. Alla fina rosa saker som affärerna har. Jag skulle nästan kunna köpa allt ;) Vad gör du för att hjälpa till?

Och ni! Det är 25% på hela köpet på kappahl. Förstå vilken lycka när jag impulsköpte en vinterjacka till Melissa. Passa på vettja!

Nä, dags att återgå till jobb innan jag brassar ner till Söderhamn.

Inga kommentarer: