tisdag 9 oktober 2012

Tisdag

Från gårdagens ös, till dagens ledighet. Jag jobbade 7-12 på badet i Iggesund först, sen vidare mot stan, skola och redovisning. Efter det skynda att hämta Melissa på dagis, för att komma hem och laga mat och sedan fara tillbaka till dagis för föräldramöte. Pjuuuhhh! Som tur va, gick hela dagen bra ;)

Jag och Putte låg efter mötet och fnissade och tyckte minsan att det var mer vuxenpoäng att gå på föräldramötet, än att skaffa barn.. Trötta? Vi?! Kanske lite :)

Idag skulle jag ha jobbat, men blev ledig då mina resurser inte behövdes. Så himla skönt! Jag och Melissa har mysmorgon framför brasan och barnprogram. Dock blir det plugg för mig strax, då en rörelseorgan tenta väntar på Torsdag.

Bilden är från igår, då jag gick in i vecka 24. Vi längtar så himla mycket och är fruktansvärt nyfikna på vem det är som gömmer sig där inne :)

Inga kommentarer: