fredag 16 november 2012

Redan fredag... Igen!

Herregud vad denna vecka har susat förbi!

Vi vaknade med feber imorse. För typ sjuttioelfte gången! Vi har en feberdag, sen är det bra, typ.

Melissa är i sitt esse i trotsen, samtidigt som hon är trött och febrig. Hon har humör så jag vet inte vad! Herregud, lilla flickan!

Natten har dessutom varit krånglig för mig. Jag har haft mindre värkar och när jag väl förstod att de var det, stressade jag upp mig och måste titta vad klockan var, hur länge de höll i sig och hur länge det var mellan dem.. Det är ju alldeles för tidigt för värkar! ALLDELES för tidigt!

Envis och vrång som jag är väntade jag ut dem och idag är det bra, förutom tröttheten. Om det fortsätter måste jag såklart åka in och titta hur det står till, men hoppas vi slipper det.

Strax är det dags för kvällsjobb. Hade så mycket hellre varit hemma, men, plikten kallar! ;)

På bilden - blåbärsmuffinsbak! En timme med glada miner idag iaf ;)

Inga kommentarer: