söndag 18 november 2012

så var det Söndag!

Ja, dagarna på veckorna går snabbt, men dagarna på helgerna rusar förbi. Det är redan Söndagkväll och ska jag vara ärlig vet jag inte riktigt vad vi gjort av denna helg? ;)

Igår tog vi en donken lunch med Sara och familj, sedan hem till dem för att äntligen få ge Svea sin 6-års present. Bara sådär en månad sent, men så kan det bli med förkylningar och jobb som krockar med varandra. Vi var en sväng till mamma o pappa också, för att fixa bilen lite. Melissa ville stanna, så vi for hem själv, sov till halv nio imorse och idag har vi röjt här hemma.

Nu ligger Melissa för natten, Putte är och spelar fotboll och jag sitter här och kikar lite på nätet. Har ett sånt galet shoppingsug! Typiskt nu när alla klappar ska införskaffas ;)

Det kliar i mina ben också. Nå fruktansvärt! Jag antar att det har med graviditeten att göra.. har för mig att jag läst att "rastlöshet i benen" kan vara vanligt. Imorgon går jag in i vecka 30 och början på slutspurten börjar..

Inga kommentarer: