fredag 1 februari 2013

Fredagsmys

Här ligger jag framför brasan och myser. Det är så tomt utan Melissa.. Framför allt tyst!

Jag har alltså hela dagen för mig själv och borde vila, men tänkte passa på att dona lite här hemma. Kanske till och med baka lite! Blåbärspaj måste ju vara den ultimata uppladdningen inför förlossningen, tror ni inte? ;)

Och appropå förlossning så känns den långt borta. Jag har varit stensäker att vi skulle få ett Januaribarn, som kom minst en vecka för tidigt.. Men där hade jag fel! Dock känns det nu som att jag har "ett huvud mellan benen". Har svårt att gå, fogarna känns som att de är i tusen bitar och trycket nedåt alltså.. Aj! Men inga tecken på att förlossningen ska ta fart. Tack och lov att BF är imorgon och att allt är inom räckhåll!

Nej ni, nu ska jag fortsätta att elda lite. Ha en bra dag sötnosar!

Inga kommentarer: