söndag 3 februari 2013

Update!

Hejsan! Här sitter jag, fortfarande tjock om magen. Vad händer? Har ju varit sååå säker på att bebis skulle komma tidigare. Så fel jag kunde ha! :)

Inatt vaknade jag och hade typ tre värkar. De gjorde knappt ont.

Imorse när jag vaknade fick jag ett ryck och har i princip städat huset från tak till golv! Fönstret framför diskhon fick sig en omgång med nya gardiner och en ny blomma, mattorna är tvättade, nya sängkläder, badrummet och alla golv är skurade... Ja, you name it! Patric hjälpte till också och fixade sånt där jag inte klarar av.. Tur var väl det, annars hade jag sett ut som en fet ostkrok nu ;)

Vi for och storhandlade på maxi också innan vi hämtade hem prinsessan från Niken. Allt för att få tiden att gå!

Melissan sitter nybadad och ska strax få krypa ner i sin nybäddade säng och jag ska krypa ner i vår.

Vi får se vad morgondagen har att erbjuda!

2 kommentarer:

Hanna Maria Rask sa...

Ja sitter med spänning å följer fb, blogg å insta för att se hur de går :) nyfiken nu ju!!! Sen vill ja höra hur du upplever de andra gången ;) hoppas allt går bra! Snart är knodden här :D

Eva Dellhem sa...

Vad gullig du är, Hanna! :) Ja det är såå spännande! När händer det?! Vill nuuuuu! Mest för att jag är så kräkless på att vara gravid, men jag vet att det är värt all väntan sen.. Spännande! ;)