måndag 4 februari 2013

Måndag

Idag har vi bara varit hemma och tagit igen mamma och dotter tid, jag och Melissa. Jag kan inte med ord beskriva hur go hon är! Hon ska sitta så nära det går, krama och pussa och mysa. Världsbäst! Och så uppskattat när jag inte är fullt så aktiv ;)

Cattis var hit en sväng ikväll och hälsade på. Det gjorde att dagen gick lite snabbare. Jag vågar inte göra några större utsvävningar utifall jag skulle få värkar och vara utan patric och en bit hemifrån.. Man vet ju aldrig! Och allra helst nu.

Inga känningar om att en förlossning ska ta fart än.. Ååh, vill bara ha det gjort! Melissa har gjort sitt bästa att locka ut bebisen, som ni kan se på bilden. Allt från sjönsång till pussar till några ordentliga tillsägelser att komma ut. Hon är så rolig! :)

Nä, dags att krypa ner i sängen. Imorgon ska virvelvinden på dagis och jag ska fortsätta att vääääntaaa.. Men förhoppningsvis så ändras våra planer! ;)

1 kommentar:

Mormor sa...

Välkommen! Mormor väntar lillhjärtat...