onsdag 6 februari 2013

BF+4

Alltså denna väntan! Fyra dagar är inte så mycket, men det är att inte veta. Jag har såå ont i fogarna när jag måste ner och kissa på nätterna. Hela proceduren att ta sig upp ur sängen, tar mer tid än hela färden ned och upp från sovrum till toa.

Det är så trångt i magen och när bebisen sparkar känns det som att skinnet ska gå sönder. Jag vill kunna ligga och sitta i konstiga ställningar och kunna leka med Melissa.. Jag vill kunna prata och göra saker samtidigt utan att bli anfådd.

Nu är jag nöjd. Jag har haft en underbar graviditet, men nu är jag tusan nöjd! Ge mig fruktansvärda värkar så jag kan arbeta med att få ut bebisen ur mig nu! Jag är såå jäkla redo!! Gaah!

Nä, lite lunch i magen så kanske jag blir på bättre humör. Hoppas ni mår bra! :)

Inga kommentarer: