fredag 8 februari 2013

Så var det Fredag, igen!

Morsning korsning på er! Ska jag vara ärlig var jag inte alls beredd på att vakna av att Patric for iväg till jobbet imorse. Jag var stensäker på att vi skulle få fara in på förlossningen! Meeennee, här sitter vi! Får hoppas att värkarna kommer tillbaka nu under dagen.

Melissa frågade lite otåligt imorse när hon stod vid bebisens korg "åh mamma, nä bebit komma?". Hon börjar bli lika otålig som oss snart. Vi har ju sagt att hon ska få åka till badhuset och bada när bebisen kommit. Och hon ser så framemot att få visa bebisen vad hon är duktig på att hoppa i vattnet! "Mamma, åka badhu nä bebit komme. HOPPA I VATTEN!" Gofis.

Nu ska jag fixa frukost till mig och prinsessan, så får vi se vart dagen slutar. Ha en bra fredag kära ni!

Inga kommentarer: