onsdag 24 april 2013

Onsdag

God morgon!
Idag är Melissa på dagis. Skönt för både henne och oss. Hon har sån energi och mår bra av allt bus på dagis.. Och att ha någon att prata med. För prata gör hon, jämt och ständigt. Hon hinner lixom inte avsluta en mening, innan hon börjar på nästa. Och som om inte det vore nog, läser hon böcker utantill och berättar om dem mitt i allt. Ibland har vi liiite svårt att förstå henne ;) När hon mellan varven tar luft och det är tyst säger hon "prata mamma!". Hmm? :) Som sagt, dagis, vilket bra ställe för henne.. Och för oss!

Jag och Tuva har haft mysmorgon. Vi vaknade lite tidigare än vanligt, 7:30, och har hunnit med både det ena och det andra. De senaste veckorna har jag blivit så fruktansvärt bortskämd, då Tuva sovit ända till 5, ätit och somnat om till 9. Melissa är nöjd bara hon får titta på film. Jag är så glad att jag får sova och har fått tillbaka min energi!

Nu ska jag och lillfisan ut och gå! :)

Inga kommentarer: