tisdag 2 april 2013

Påskhelgen

Hej ni!
Hur har er påsk varit? Vår har varit fantastisk!

Vi var i söderhamn hos Patrics mamma. Alltid lika trevligt och Tuva sov sig igenom de andra små fröknarnas bus.

Jag har fått sova en hel natt ostört också. Putte tog Tuva och jag sov nere i soffan, just för att få sova ostört. Annars är det alltid jag som vaknar först och även om P tar henne, ligger jag vaken tills de är klar. Varför vet jag inte.. Extremt överbeskyddande mamma kanske? ;)

Tuva har dessutom haft riktigt bra nätter då hon endast vaknat kl 3 för mat. Och efterdom jag lägger mig så tidigt får ju jag massor med sömn då! Jag och min sömn.. Jag blir odräglig utan den :)

Nu är det tillbaka till vardagen igen. Bvc, klippning och handla ny skaljacka till Melissa, står på veckans schema.

Inga kommentarer: